Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Page Header Logo
  • Voorlegging
    • Riglyne vir outeurs
  • Submissions
    • Authors' Guidelines
  • Archives
  • Contact
  • Tuisblad/Home
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol 20 No 3/4 (2001)

Published: 2001-09-29

Oorspronklike Navorsing

  • Optimising learning competencies of grade 9 learners: A comparison between a few subject didactic measuring instruments.
    J. G. Maree, N. J.S. Basson, R. Malan
    80-93
    • PDF
  • Concepts of inheritance in Graeo-Roman times
    F. P. Retief, L. Cilliers
    94-100
    • PDF
  • Design and construction considerations for light steel structures
    G. P.J. de Vos, B. W.J. van Rensburg
    101-107
    • PDF
  • Epitaxy: Criterion for orientation
    J. H. van der Merwe
    108-116
    • PDF

Redaktioneel

  • Die beroep op wetenskaplikheid in politieke, besigheids - en mediakringe
    Editorial Office
    78-79
    • PDF
  • C.G.S. de Villiers: Wetenskaplike en kultuurmens
    J. M. de Kock, C. De Kock, J. C. De Kock
    117-120
    • PDF
Open Journal Systems

Print ISSN 0254-3486
Online ISSN 2222-4173

Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Suid-Afrikaanse Tydskrif vir Natuurewetenskap en Tegnology (SATNT) se kopiereg word gehou deur SAAWK. Die werk is gelisensieer onder 'n Creative Commons Erkenning-Nie-Kommersiële Werke 4.0 Suid-Afrika-lisensie (CC BY 4.0). Materiaal wat vir publikasie in die SATNT ingedien word, word aanvaar mits dit nie elders gepubliseer is nie. SATNT hou homself nie verantwoordelik vir stellings wat deur die skrywers gemaak word nie. Die menings wat in hierdie publikasie uitgespreek word, is dié van die skrywers. Hulle gee nie voor om die menings of sienings van die SAAWK of sy lede te weerspieël nie.

About this Publishing System