Die redeneervermoë van sekondêreskool-leerlinge rakende die omgewing: ’n Gevallestudie van Okahandja, Namibië

  • Tiani Moolman Department of Geography and Environmental Studies, Stellenbosch University
  • Sanette L.A. Ferreira Department of Geography and Environmental Studies, Stellenbosch University

Abstract

Geen opsomming beskikbaar nie.

Author Biographies

Tiani Moolman, Department of Geography and Environmental Studies, Stellenbosch University
Lecturer
Sanette L.A. Ferreira, Department of Geography and Environmental Studies, Stellenbosch University
Professor
Published
2017-07-19
How to Cite
Moolman, T., & Ferreira, S. (2017). Die redeneervermoë van sekondêreskool-leerlinge rakende die omgewing: ’n Gevallestudie van Okahandja, Namibië. Suid-Afrikaans Tydskrif Vir Natuurwetenskap En Tegnologie / <i>South African Journal of Science and Technology</I&gt;, 36(1), 2 bladsye. https://doi.org/10.4102/satnt.v36i1.1463
Section
Referaatopsommings